Închide meniu
Închide meniu
Renovari Renovari

RENOVĂRI BIROURI

În București, Ilfov, Ploiești și Brașov. Lucrăm cu echipe proprii, specializate și asigurăm 12 luni garanție de bună execuție.

CERE OFERTĂ

Spațiul în care lucrezi poate ajuta la creșterea calității muncii tale și îți poate spori productivitatea. Angajații lucrează cu drag într-un birou aerisit, armonios și curat.

Vrei un suflu nou? Oferim servicii de mentenanță sau de renovare pentru companiile care închiriază ori au luat în chirie birouri.

 

Reamenajarea spațiului de lucru poate fi o provocare imensă, dar cu o planificare corectă, o coordonare bună și o execuție riguroasă, vei obține un rezultat chiar mulțumitor. Asigurăm renovări complete, parțiale sau personalizări ale biroului specifice brandului companiei care activează în acesta ori a tipului de muncă ce se desfășoară.

Lucrăm cu specialiști avizați pentru fiecare domeniu, așa că putem executa aproape orice tip de renovare birou. Venim cu echipamentele necesare și nu începem reamenajarea până nu aflăm exact care sunt cerințele clientului.

Totodată, facem eforturi pentru a respecta termenul de finalizare a lucrărilor, pentru a nu afecta activitatea companiei.

 

Etapele de mai jos le-am enumerat ca să-ți faci o idee despre ce presupune renovarea integrală a unui birou. Planul de reamenajare va fi, însă, personalizat: pot fi adăugate sau eliminate etape, în funcție de necesitățile tale.

Deviz Renovări HUBAflă preț renovare & amenajare spații birouri

PROCESUL DE RENOVARE INTEGRALĂ A UNUI BIROU

1.

Fiecare pas din acest proces, de la evaluarea necesității de reamenajare până la renovarea finală a interiorului, joacă un rol important pentru ca locul de lucru să răspundă cerințelor celor care își desfășoară activitatea acolo. Începem cu evaluarea în amănunt a spațiului.

2.

Facem loc pentru utilajele cu ajutorul cărora vom lucra. Scoatem toate lucrurile din interior și le depozităm temporar pe cele pe care vrei să le păstrezi.

3.

Nicio grijă pentru transport: aducem materialele și utilajele și bineînțeles, și pe colegii care se vor ocupa de transformarea locului.

4.

Începem să decopertăm pereții și pardoselele, scoatem ușile și fereastrele, dacă e cazul. Punem deoparte molozul și deșeurile, gata să fie duse în locații speciale.

5.

Înlocuim instalațiile electrice, sanitare și termice. Apoi, tencuim pereții, turnăm și nivelăm șapa.

6.

Montăm faianța și gresia. Urmează parchetul și pardoseala, ușile și plintele.

7.

Aplicăm vopseaua simplă sau decorativă, tapetul dacă este cazul. Montăm obiectele sanitare, termice, prizele, întrerupătoarele și obiectele de iluminat.

8.

Facem curat și pregătim biroul pentru ca mobilierul să fie montat. Când vei veni, vei găsi un spațiu reinventat și curat. Altfel lucrezi când știi că ai un birou fain!

CERE OFERTĂ

DE CE SĂ LUCREZI CU NOI

Experiență & Consultanță

Experiență & Consultanță

O consiliere de calitate are la bază o experiență temeinică – iar noi am realizat zeci de proiecte în care am renovat diverse tipuri de bucătării, fiecare cu provocările sale. În toate cazurile, am livrat calitatea promisă. De aceea, știm exact cum să abordăm și bucătăria ta, oferindu-ți toate recomandările necesare pentru a obține rezultatul dorit, în limitele bugetului pe care îl ai la dispoziție.

Echipe specializate

Echipe specializate

Renovarea unui spațiu implică colaborarea mai multor specialiști. Noi punem la dispoziție toate echipele necesare: de la muncitori necalificați, la instalatori, electricieni, zugravi, faianțari și alți meseriași cu experiență, pregătiți să intervină oriunde în București.

Gestionarea proiectului

Gestionarea proiectului

Îți vom desemna un responsabil de proiect care va coordona întreaga lucrare, conform celor agreate prin contract. Vei avea o legătură directă cu această persoană pe toată durata proiectului, pentru a primi răspunsuri rapide și pentru a fi informat în permanență cu privire la stadiul lucrărilor.

Achiziție materiale

Achiziție materiale

Pentru o colaborare fără griji, ne putem ocupa – la cerere – de achiziția și livrarea tuturor materialelor necesare. Astfel, lucrările vor decurge fără pauze neprevăzute, iar tu vei economisi timp prețios.

Design interior

Design interior

Dispunem de o echipă specializată în design interior, care te poate ajuta să configurezi spațiul în funcție de stilul tău de viață și personalitatea ta. Estetica și funcționalitatea sunt esențiale pentru noi, iar rezultatul final va reflecta exact gusturile tale.

Mobilier la comandă

Mobilier la comandă

Lucrăm în parteneriat cu specialiștii de la MobilierCraft, care pot crea mobilier personalizat, adaptat perfect dimensiunilor și stilului dorit. Ne asigurăm că totul se integrează armonios în spațiul tău.

Evacuare & Colectare

Evacuare & Colectare

Atunci când demarăm o renovare completă, este ideal ca spațiul să fie complet eliberat de obiecte, mobilă etc. Dacă ai multe lucruri de aruncat sau reciclat, ne putem ocupa și de acest aspect. Totul va fi colectat și reciclat în siguranță, cu ajutorul personalului autorizat.

Depozitare

Depozitare

Dacă există obiecte pe care dorești să le păstrezi, avem soluții și pentru asta. Îți punem la dispoziție un serviciu de depozitare sigur, în unul dintre spațiile special amenajate RenovariHUB. Nu trebuie să îți faci griji nici pentru transport – ne ocupăm noi atât de preluare, cât și de returnare, la finalul lucrărilor.

Montaje & Instalații

Montaje & Instalații

Pe măsură ce renovarea avansează, poate apărea nevoia de montare sau instalare pentru uși, ferestre, aparate de aer condiționat, centrale termice și altele. În astfel de situații, oferim servicii de montaj profesional prin divizia specializată Montatorii de la RenovariHUB.

Curățenie profesională

Curățenie profesională

Fiecare etapă dintr-o renovare presupune și un proces de curățenie, de care ne ocupăm cu responsabilitate. Iar dacă la final dorești o curățenie generală impecabilă, care să-ți permită să te muți imediat, îți putem oferi servicii profesionale de curățenie.

Renovari HUB - garantie lucrari

UN PROIECT ÎMPREUNĂ? ESTE SIMPLU !

Dacă de ceva vreme cauți o firmă de renovări, să știi că ne-ai găsit! Avem echipe proprii, specializate și oferim 12 luni garanție de bună execuție.

 

Tot ce trebuie să faci este să ne soliciți o ofertă personalizată în care să ne detaliezi despre proiectul tău. Ulterior vei fi contactat de către unul dintre consultanții noștri pentru a obține un deviz conform renovării dorite.

 

În plus, daca dorești, te putem duce într-unul dintre șantierele noastre pentru a vedea la fața locului cum lucrăm.

Câmpurile marcate cu semnul * sunt obligatorii pentru a fi completate.